Sunday, January 3, 2016

7 Food-Sushi


18 comments:

  1. いいですねー私もすしが大好きです。>u<
    Also wow, that's a lot of sushi!! It's impressive that you guys finished so many plates hehe

    ReplyDelete
  2. Princetonに すしのレストランがありますよ
    There are multiple sushi buffet around Princeton!

    ReplyDelete
  3. すしが一番好きな日本のたべものです!Is that a restaurant?

    ReplyDelete
  4. 僕のお父さん時々寿司をします。僕の一番好きな寿司の中に卵があります。みなさんは寿司の中でどれが一番好きですか?

    ReplyDelete
  5. たくさんすしを食べました!私はすしが大好きです!
    Salmon is my favorite kind of sushi.

    ReplyDelete
  6. 私はすしをぜんぜんたべませんが、友だちはすしを大好きです。That's so much sushi!!

    ReplyDelete
  7. 私はおすしが好きです!
    46 plates seems like a whole lot of sushi. How much does that cost?

    ReplyDelete
  8. You know last video made me hungry and I had to find something to fill my stomach. Now I need to search for food again...
    46皿ですか。すごいですね、その女の子…

    ReplyDelete
  9. わたしはさかなをすきじゃありません。
    It seems like there are a lot of foods for me to try.

    ReplyDelete
  10. Seems so much fun! たのしいですね!

    ReplyDelete
  11. 私は 一番 好きな 寿司は Salmon です〜  Salmon looks really tasty! It's my favorite fish.

    ReplyDelete
  12. さかなが好きじゃない。。。でもすしはおいしいです!
    Sushi bars look so nice!

    ReplyDelete
  13. There is a sushi buffet restaurant close to where I live! よんじゅうろっぴん?!?!そんなにたべもの!

    ReplyDelete
  14. たくさん寿司です!It is really impressive that you managed to eat it all ^.^

    ReplyDelete
  15. 日本のりょうりの中ですしが一番好きです。I tried ikura sushi for the first time last week. It was delicious!

    ReplyDelete
  16. たくさんすしたべました!!!
    すごい!  You ate a lot of sushi! Amazing.

    ReplyDelete
  17. I love sushi!!! It's one of my favorite Japanese foods to eat! There are actually quite a few Japanese restaurants near Princeton that sell sushi! Come visit sometime :) 私はすしが大好きです。

    ReplyDelete
  18. おすしがたべたいんです。おすしはわたしの一番すきなたべものです。Also, you guys can eat a lot of sushi!

    ReplyDelete